sunnuntai 15. marraskuuta 2015

Cosplay intoa ja hurjaa conin odotusta~

Moikka~~


Eäääh oon ollu taas hirvee laiskimus blogin suhteen, hupsan keikkaa...^^''

Viime viikonloppuna olin isottelemassa liideri eli isoskoulutus leirillä. Mun ja mun isosparin ryhmästä vaan neljä oli mukana, mut ei se mitään, tultiin hyvin toimeen pienemmälläkin porukalla. Oon tosi ylpee meijän pienistä, et ne nukku öisin, ku kuuntelin muitten isosten juttuja omista vähän vähemmän hyvin nukkuvista pikkasistaan. Leiri muuten oli vähän tosi meh, mul ei ollu mitään leiri-intoa missään kohtaan ja vaan väsytti ihan hirmusti ja leiri viel imi musta viimesetki voimat. Toisaalta ihan hyvä koska sen takia aloin sit menee aiemmin nukkuu viime viikolla mikä on kannattanu, koulussa ei väsytä yhtään niin paljoa. 

Operaatio liiskataan Laura tai jotain :_D


Muuten viime päivät on menny päivät koulussa vittuuntumassa meijän koulun ykkösiin, ja illat pääasiassa himassa ompelemassa ja fiilistellessä Love liveä. Saatiin vihdoin koko ryhmä kasaan!!! Nyt vaan toivotaan että meijän Umi saa lipun ja ettei Eli tuu siihen tulokseen ettei sil oiskaan varaa. Oon oikeesti ihan fiiliksis!! Ootan Yukii ihan sikana, AAAAAAAAAAAAA~~~ ;;3;;



Tosiaan kuten mainitsin ompelukone on ollu käytössä taas. Koeviikon jälkeen varmaan joskus tulee ekaa wip postausta Yukin cossien edistymisestä. Tällä hetkellä Rimppu on jo puolessa välissä. ^^/ Rinin sukatkin tuli jo mut ne oli ihan vääränlaiset joten saa nyt nähä miten mun vara planeille käy...



Perjantaina olin Inarin kans Lindalla kattomassa Pyryä. Pyry on Lindan koira, hattarakarvapallo. Katottiin illalla kans Ihmeperhe, koska mä olin nolo enkä ollu ikinä kattonu sitä. :_D



Meitä tarkkailtiin...O__O

Lauantaina suuntasin sitten takas Lindalle tälläkertaa suunnitelmissa Cosplayn SM kisojen kisakatsomo. Jotenkin mä odotin hurjan paljon enemmän sm kisoilta, mutta oli kyllä silti ihan hirmu ihania pukuja ja voittajat kyllä ansaitsee voittonsa. Olisin kaivannu enemmän animecosseja, pelihahmotkin on hienoja, mutta animehahmoihin olis itellä ollu enemmän ehkä tarttumapintaa, ku nyt en tienny hahmoista ku ihan pari. Jotenkin kans tosi monessa esityksessä lavalla tehtävä asia oli kovin nyhräystä. En oo varmaan yhtään oikee henkilö puhuu täst ku en ite oo ikinä ees kisannu, mut lavalla oon kyl ollu cosplayn ulkopuolella ja tiedän että jos jotain siellä tehdään niin se tehdään isosti. Vähän kans ärsytti ihmeen pitkät välispiikit, ne oli ihan kivoja ja joku joka ei cosplaysta mitään tiennyt ja sattumalta katto kisoja varmaan infoutui hyvin, mutta suurimmalle osasta katsojakuntaa spiikit oli itsestäänselvyyksien selittämistä turhan pitkästi. Kuitenkin ehdoton iso miinus sysirumalle pöytäkoristeelle! :_D 

Kisojen jälkeen jäin vielä Lindalle lojumaan, ja katottiin Harry Potter ja viisastenkivi. Mä en oo ikinä oikein kunnolla kattonu Pottereit leffoina, oon vaan lukenu kirjat ties kuinka monta kertaa. Petyin kyllä vähän, leffoista jätetään ihan liikaa oleellisia juttuja pois. 'n' 


Ihan kiva naamapäivä~

Mutta mutta ens postaukseen ^^/ Varmaan vasta koeviikon jälkeen jaksan seuraavan kerran tänne höpistä, toivottavasti sillon siis cosplay wip aiheista~~ 


Leikin ruusun terälehdillä~





Panda kuittaa~~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti