perjantai 16. lokakuuta 2015

Haluaisitko mukaan Love live cossiryhmään? ^^

Moikka~


Nyt olen reipas, ja postaan kaks kertaa viikon sisällä! C:<
Lähinnä nyt semmosta ilmotusluontosempaa juttua kylläkin.


Saatoin sanoa joskus etten muuttas mun Yukin cosseja mihinkään, mut voisin tästä lähtien olla lupailematta mitään, koska ei mulla cossisuunnitelmat pysy kuitenkaan. :_D 

Edelleen oon tekemässä Karutaa (Inu x boku ss), ellei rahat lopu kesken toisen cossini takia tai jotain.

MUTTA oon ihan super innoissani uudesta cossi-ideasta!!!

Mun ja Lindanhan piti cossaa Himouto! Umaru-chanista, mutta noh aika moni muukin on cossaamassa tästä samasta sarjasta, joten päätettiin vaihtaa, varsinkin kun löydettiin jotain niin paljon parempaa~~

Päädyttiin ryhmäilemaan vähän Love liveä! 

Ekaks aateltiin et ollaan vaan me kaks ja Chiku, mutta nooh, lopulta tuli heitettyä ryhmäilypyyntö twitteriin ja saatiin jo kaksi mukaan, enää siis puuttuu porukasta neljä. Itse cossaan Riniä~~

Jos siis kiinnostas tulla mukaan, niin laita kommenttia joko täällä, twitterissä, facebookissa, sähköpostilla tai vaikka kirjeellä, ihan miten mut saat kiinni, twitter ja blogi on ehdottomasti ne parhaat välineet kyllä. :_D

Varattuja hahmoja on Rin, Hanayo, Nozomi, Kotori ja Honoka

Mutta VAPAITA HAHMOJA on
Maki, Nico, Eli ja Umi~~~ (Maki vähän kysymysmerkillä, koska yksi ehdokas ei ole vastannut)




Jos siis kiinnostaa niin ollaan tosi ilosia, mikäli saatas porukka kasaan! ^^

Ja tosiaan Yukiconiin tehdään, muttei olla päätetty kummalle päivälle~ (Tosin sunnuntai on semi vahvoilla, mutta varmaa se ei vielä ole)

Saa myös vinkkailla kavereille tästä ja jakaa mun Twitter postausta tästä~~ 





Panda kuittaa~~


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti