tiistai 15. joulukuuta 2015

Joulukalenteri: Cosplayta ajan takaa ja sen yli: Luukku 16 Oikeuden tassu

Moikka~

Tervetuloa Kaappimörön ihka ensimmäiseen joulukalenteriin!~


Tässä joulukalenterissa käydään läpi vanhoja hahmoja jotka on kummitellut vuodesta toiseen mielessä, ja uusia jotka ovat kummitelleet vähän vähemmän aikaa mutta jotka ovat silti jo juurtuneet syvälle cosplay haluihin. Jospa sitä joskus sitten intoutuisi vaikka saamaan jonkun ihan cossiksikin asti~ Joka päivä tulee 1-3 hahmoa ja joinain päivinä myös ihan normi postauksia, eli joulukuu on aika runsaspostauksellista. Toivottavasti nautitte~ ^^

Luukku 16:
Tokyo mew mew: Purin ja Retasu



Tokyo mew mew on taas yksi tän kalenterin nostalgia pläjäyksistä~ Sarja lukeutuu niihin ihan ekoihin sarjoihin joihin tuli tutustuttua, enkä liene olevani kauhean väärässä jos se on ollut sitä aika monelle muullekin~ ^^' Onhan se nyt perhanan söpö ja hei taikatyttöjä jotka on eläimiä ja ai että~ <:'D

Mulle Purin on aina ollut se lemppari näistä, ja jos Tokyo mew mewtä oikeesti joskus cossaan, niin toden näköisesti se on Purin, koska se on pieni. Ainoa vaan että en haluis tyttöö cossatessa bindaa, mut en tiiä mihin mä mun tissit laitan, ku ei Purinil oo. :___D Tässä on ongelma nytten kuulkaas. 
Lisäks kun olin pieni niin apina oli mun ehdoton lempieläin~




Myös näitten meido asut on hurjan somat, ja oon haaveillu myös joskus meido cossita, joten miksipä ei~ Joskin jos joskus meido cossia tekisin, niin kuvaan astuu myös Retasu, koska senkin meido on niin hirmuisen soma, että ihan tekis mieli vähän ompelukoneella hurruti hurruti hurrarrei, ja vähän cossailla. Retasun taikatyttö asu ei mua pahemmin inspaa, itsees varmaan rumin mun mielestä niitten asuista, mutta meidona Retasu on söpöin ikinä~~ 



Funfact: Joskus pienenä sain meido Purinin kinder munasta, enkä siis sillon kattonu animea. Sit se oli mun kaikissa nukkekoti leikeissä joku kauhee pikkusisko joka kiusas sen isosiskoi aina. :'D Myöhemmin ku katoin Tokyo mew mewtä, ja muistin Purin lelun olemassa olon, ni olin ihan kikseis, se oli käytännös mun eka figuuri, ja edelleen se on tuola hyllyssä, mun muitten figujen kaverina. ^^'




Mut hei, nähdään taas~ 





Panda kuittaa~~



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti