keskiviikko 16. joulukuuta 2015

Joulukalenteri: Cosplayta ajan takaa ja sen yli: Luukku 17 Terveiset helvetistä

Moikka~

Tervetuloa Kaappimörön ihka ensimmäiseen joulukalenteriin!~


Tässä joulukalenterissa käydään läpi vanhoja hahmoja jotka on kummitellut vuodesta toiseen mielessä, ja uusia jotka ovat kummitelleet vähän vähemmän aikaa mutta jotka ovat silti jo juurtuneet syvälle cosplay haluihin. Jospa sitä joskus sitten intoutuisi vaikka saamaan jonkun ihan cossiksikin asti~ Joka päivä tulee 1-3 hahmoa ja joinain päivinä myös ihan normi postauksia, eli joulukuu on aika runsaspostauksellista. Toivottavasti nautitte~ ^^

Luukku 17.
Hoozuki no reitetsu: Nasubi



Hoozuki no reitetsua aloin katsoa, kun näin jossakin conissa cosseja siitä, ja näytti kiinnostavalta. Kalat on parhaita~~ Sarja on itseasiassa kesken vielä, enkä oo ees kattonu kauheen montaa jaksoa, mutta pakko se on kattoa loppuun kunnolla vielä~

Mun cosplay listalle päätyi Nasubi. Nasubi on hirveen sulonen ja ihana hahmo. Itse asiassa päätin Nasubin cossaamisesta jo ennen kuin olin edes kattonu koko sarjaa, ja aloin kunnolla kattoa vaan sen takia etten tykkää cossata jos en oo kattonu sarjaa lainkaan. Edelleen erittäin huono syy alkaa kattoa sarjaa. :D Olin nähny netissä kuvia Nasubi cosseista, ja kun Desussa moinen vielä käveli vastaan, niin päätin että kyllä munkin on pakko joskus. Asukin on hurjan kiva~~ 



Nykyään kun oon vähän uskaliaampi kulmakarvojeni nyppimisenkin kanssa niin kulmatkaan ei tulis ehkä ongelmaksi, nehän saa pois, ja kasvaa ne takasinkin, vaikka tuskin mä niitä totaalisesti poistaisinkaan. ^^



Kuinka paljon te saatte cosplay inspistä muista cossaajista?~


Huomiseen~ ^^





Panda kuittaa~~ 





2 kommenttia:

  1. Joo siis kyllä sitä inspistä joskus tulee ku näkee vaikka netissä että joku cossaaja on tehnyt jonku hahmon mikä on sairaan siistin näköinen. Useimmiten kyllä mä itse löydän ne cossauslistalle päättyvät hahmot ku olen pelaamassa pelejä, katsomassa animea jne. Aika harvoin innostun cossaamaan jotain itselleni tuntematonta hahmoa koska näin että joku muu cossas sitä. :P Mutta käyhän niitäki. Mutta tottakai niissä tapauksissa mä aina yritän tutustua ja etsiä tietoa siitä hahmosta jälkeenpäin ennen kuin lopullisesti päätän että teen sen. Onhan se aika pylly juttu jos menee ja tekee jonku cossin, koska se näytti kivalta, ja sit ku myöhemmin tutustuu siihen lähdematskuun niin hahmo oliki joku semmonen mikä ei ollenkaan miellytä. :'DD hups...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama, kuten mainitsinki ni en haluu cossaa kattomatta sarjaa. Tämä ihan siks et jos hahmo oliski ihan perseestä vaikka näyttäski kivalta ni en haluu cossata, cosplaykin on kuitenkin tietty fanittamisen muoto ni lois väärinkäsityksiä. :D ja jos joku tulis puhuu mulle siit sarjast ni haluun voida keskustella aiheesta enkä vaan olla silleen "Joo...tota en tiiä nyt mist puhut ku en tiiä ees tätä sarjaa C::"

      Poista