perjantai 18. joulukuuta 2015

Joulukalenteri: Cosplayta ajan takaa ja sen yli: Luukku 19 Sivusiili ei ole ongelma

Moikka~

Tervetuloa Kaappimörön ihka ensimmäiseen joulukalenteriin!~


Tässä joulukalenterissa käydään läpi vanhoja hahmoja jotka on kummitellut vuodesta toiseen mielessä, ja uusia jotka ovat kummitelleet vähän vähemmän aikaa mutta jotka ovat silti jo juurtuneet syvälle cosplay haluihin. Jospa sitä joskus sitten intoutuisi vaikka saamaan jonkun ihan cossiksikin asti~ Joka päivä tulee 1-3 hahmoa ja joinain päivinä myös ihan normi postauksia, eli joulukuu on aika runsaspostauksellista. Toivottavasti nautitte~ ^^

Luukku 19.
Tokyo ghoul: Uta


Tokyo ghoulin katoin, koska niin monet sano sen olevan niin hyvä, ja olihan se. Tykkäsin oikeesti tosi paljon ja katoinkin sen tosi nopeesti, koska se oli sen verran mukaansa tempaava. Mulla kestää yleensä synkkien väristen sarjojen kattominen värikkäitä sarjoja kauemmin, mutta Tokyo ghoul meni kyllä hups vaan. Ylipäätään katon lopulta aika vähän synkkiän värisiä sarjoja, mulle animen visuaalinen ilme, värit yms. on tosi vaikuttavia tekijöitä, monesti värikäs sarja menee mun suosikki listalla heittämällä ohi harmaista, mutta Tokyo ghoul oli synkkyydestään huolimatta tosi hyvä. Tykkään tykkään~

Lempi hahmokseni nousi Uta. Joskus aiemminkin oon Utasta puhunut tässä blogissa ja yhä uudestaan joudun toteamaan ettei mulla ole harmainta aavistusta mikä mua jäbässä kiehtoo. Joku mystinen sama aallonpituus, en tiiä, mut Utan aura on erittäin kiehtova. Ja kyllä, sen lisäksi että arvotan ihmisiä auran perusteella (ja ylipäätään havainnoin auroja) niin teen sitä myös anime hahmoille. Näytellyille hahmoille se on vaikeempaa, koska hahmolla on oikeen ihmisen sielu, joka ei oo yhteydessä hahmoon sikäli, mut anime hahmoille onnistuu, koska niitä ei näytellä. Ja nyt te pidätte mua entistä kahelimpana.



Utan ja mun välillä kuitenkin seisoskelee yksi ongelma. Ilman silmiään Uta ei oo Uta, ja kun mulla ei mene edes normi piilarit silmiin, niin miten hiivatissa mä saisin sclerat tungettua silmiini. En haluu ees kuvitella sitä epätoivoa. Aiemmin myös Utan hiukset oli lievästi estävä tekijä, sikäli kun ne ei vaan toimi peruukilla. Siis en oo nähny yhen yhtä hyvää Uta peruukkia eikä mikään ihme, kun toinen puoli päätä pitäs olla siili ja peruukkiin siilin saaminen on vaikeeta, koska verkko tulee näkyviin. Nyt kuitenkin ku mun oma pää on puol kalju niin peruukkia ei tarvittas, värjäisin vaan oman tukkani. Kuitenkin koska piilari ongelma on sen verran oleellinen, niin Uta tulee tuskin ikinä toteutumaan, mutta lupaan jatkaa haaveilua.





Ei muuta kun huomiseen~ Enää alle viikko jouluun~~ 





Panda kuittaa~~ 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti