perjantai 18. joulukuuta 2015

Joulukalenteri: Cosplayta ajan takaa ja sen yli: Luukku 18 Tiedät-kai-mikä

Moikka~

Tervetuloa Kaappimörön ihka ensimmäiseen joulukalenteriin!~


Tässä joulukalenterissa käydään läpi vanhoja hahmoja jotka on kummitellut vuodesta toiseen mielessä, ja uusia jotka ovat kummitelleet vähän vähemmän aikaa mutta jotka ovat silti jo juurtuneet syvälle cosplay haluihin. Jospa sitä joskus sitten intoutuisi vaikka saamaan jonkun ihan cossiksikin asti~ Joka päivä tulee 1-3 hahmoa ja joinain päivinä myös ihan normi postauksia, eli joulukuu on aika runsaspostauksellista. Toivottavasti nautitte~ ^^

Luukku 18.
Harry Potter: Hermione, Luna, Ginny ja Draco


Harry Potter ei varmaan ihan hirveesti selityksiä vaadi, se on kultaa, rakkautta, hyvännäkösiä miehiä ja taikuutta. Oon ehkä myyny sieluni Pottereille, joskin ne leffat on edelleen musta vähän tosi laimeita kirjoihin verrattuna. Mulla on ollu viimeset vuodet tapana lukea potterit kerran kesässä, mut tänä kesänä en kerennyt, pakko lukea sitten talvella. Oon täysin menettäny sydämeni Sirius Mustalle, Weasleyn veljes kaartille ja Malfoylle, rakastan kirjojen tunnelmaa yli kaiken ja väitän että J. K. Rowling on noita, jos ei muuten niin kirjailijana ainakin ihan velho. Mun ehkä suurin unelma olis elää ite Pottereitten maailmassa, ja jos mun pitäs mennä naimisiin jonkun noista hahmoista kanssa niin jos se ei ois Malfoy, niin se ois Bill Wesley.

Miksipä siis tämä taikuuden täytteinen hahmokaarti ei olisi jo päätynyt mun cosplayattavien listallen? Onneksi sitä ei tarvitse miettiä, koska heitä on siellä jo.

Hermione oli ensimmäinen joka on käyny mielessä cosplay kannalta. Ropeconiin 2012 mun piti mennä ja cossata siellä Hermionea, yhen kaverini piti kans olla Malfoy, mutta nooh porukat kustans mut mieluummin Desuun kuin Ropeen ja oon ihan onnellinen, koska se Desu on mun elämäni parhaita coneja. Edelleen Hermione vähän kummittelee kuitenkin. Sillon joskus kun suunnittelin sen cossaamista muistan ku käänsin mun jakauksen toisin päin, ihan vaan koska Hermione. :'D



Toinen suunnitelmani oli Ginny. Ginny on tytöistä mun lempi hahmoni koko sarjassa, joten sillä saattoi olla osuutta asiaan, mun hiuksetkin matchas joskus Ginny hiuksiin. Oon kyllä aina ihmetelly miksei Ginnyl oo leffois oikeesti punasiii hiuksii ku muil Weasleyn lapsilla on kuitenki ainaki vähän punertavat hiukset.



Kolmas ja Hermionen jälkeen mun eniten kummitellut suunnitelmani Luna Lovegood. Lunasta oon tykänny kans aina, jotenkin sen persoona osuu aika yksiin mun kanssani, ja muutenkin vaan onhan Luna nyt ihana. 

Tykkään paljon Pottereissa niitten koulupuvuista. Jos joskus cossaan niin tekisin varmaan koko puvun kaapuineen kaikkineen, ellei raha puoli sitten tuu vastaan. Haluisin kans näitten sauvat, oon tosi kade ku Lindal on Voldemortin ja Hermionen sauvat, ku se kävi Japanissa Harry Potter paikassa. Se toi kans Joka maun rakeita, ja pippuri on hyvää~~ 



Neljäntenä listaltani löytyy Draco "liian hyvännäköinen ollakseen mulkku" Malfoy. Ai että, Malfoy on ihana! Rakastan mulkeroita hahmoja niin paljon. Draco kuuluu myös siihen kategoriaan "vihaan ensin, rakastan sitten" - hahmot. Malfoy on kans ainoo jäbä Pottereista jota voisin kuvitella cossaavani~





Mainittakoon nyt vielä ohimennen Bellatrix. Hänkin on vallan hurmaava ja varsin varteenotettava vaihtoehto cosplay kaappini täytteeksi~

Tein tossa joku aika sitten testin jossa selvitettiin mihin tupaan mut lajiteltas. Sain vastaukseksi samat prosentit Rohkelikkoon, Luihuiseen kuin Korpinkynteenkin. Ite haluisin olla luihinen, mut silleen et luihuisten se oleskeluhuone ois siel Rohkelikkojen tornis. C:



Mihin te mut lajittelisitte? Tai ittenne?~~ 





Panda kuittaa~~ 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti