sunnuntai 20. maaliskuuta 2016

Twitter prinsessa bailupaatilla - wanhojen risteily~

Moikka~

Tosiaan perjantaina lähdettiin suurimman osan meijän lukion kakkosista kanssa wanhojen risteilylle. Mun lähtöfiilikset oli vähän että miksihän minä edes olen menossa sinne, ja teki mieli lähinnä vaan jäädä kotiin. Tämä tunne vaan vahvistu edeltävän viikon aikana, koska squadin kanssa oli sopiva hetki draamailla ja puolet porukasta suunnilleen riidoissa, lisäksi tajuttiin ettei mun pankkikortti ehkä toimi Ruotsissa (en jaksa alkaa selittää miksi) ja torstai iltana näytti siltä että elän koko viikonlopun yhden aamupalan varassa. Onneksi lähtöpäivänä äiti kiikutti mulle jonkin verran käteistä bussille matkalaukkuni kanssa joten en kuollut nälkään~ ^^

Perjantaina siis iltapäivästä lähdettiin busseilla kohti Helsinkiä. Osa porukasta oli alottanu alkoholin nauttimisen jo ruotsin tunnilla ja bussissa osa porukasta oli jo aika villissä meiningissä. Ihme kyllä kaikki me päästiin silti laivaan sisään. Siinä porteilla joku miekkonen laivan henkilökunnasta selitti meidän ala-ikäiselle hyttiporukalle, miksi meillä on valvoja mukana, ja suoraan mulle sanoi "..että sinä..siis te ette juo tuola, koska täälä noudatetaan lakeja..." Mietin vaan kuinka rappionuorelta mä oikein näytän... Ilokseni voin todeta etten koskenut alkoholiin pitkällä tikullakaan, mutta tähän miekkoseen palaamme vielä myöhemmin.

Laivaan päästyämme, käytiin varaamassa buffetista pöytä, ja onneksi niitä siellä oli vielä pari vapaana~

Kuvista muuten lähes kaikki on otettu mun kännykällä, kun en uskaltanut järkkäriä ottaa, ettei sille käy mitään, siksi kuvien laatu on vähän mitä on '')

Perjantai iltaan ei kuulunut mitään kovin ihmeellistä. Syötiin itsemme palloiksi, kierreltiin Taxfreessä ja tuhlattiin kolikkeja siihen 20 senttisiä syövään pelikoneeseen.

Meijän hytit oli niitä halvimpia sieltä autokannen alta. Siinä puolen yön maissa, kun meijän hytti porukka kaipas jo nukkumaan, siellä käytävässä oli vasta bileet alkamassa. Koko porukka ihan kaatokännissä ja osa poltteli siellä jotain mistä ei jääty sen ihmeemmin selvää ottamaan. Huutoa ja mekkalaa kesti siihen kahteen asti kunnes joku valvojista kävi karjumassa ne hytteihinsä.

Lauantai aamu alko kaheksan maissa aamupalalla, jonka jälkeen lähdettiin suuntaamaan Tukholman keskustaan.

Mun tavote oli löytää itselleni neule ja farkut ja kierreltiin kauppoja. Bikbok ja Zara oli lopulta ainoat jonkun ihme kaupan lisäksi mistä mitään mukaan tarttui, mutta käytiin ihastelemassa kaikkea Victoria's secretilla, Michael Korsin liikeessä ja jossain ihan älyttömän creepyssä ja ahtaassa antiikkihattukaupassa. Se oli ihan täyteen tungettu jalattomia mallinukkeja ja pelkkiä päitä ja hattuja. Oltiin tosi turisteja ja otettiin kuvia ratsupoliiseista, säikähdettiin että ne suuttuu, mutta ne tulikin luokse vaan jotta voivat poseerata ja käytiin poliisisediltä utelemassa, miksi koko keskusta oli täynnä sinivuokkoja. Joku mielenosoitus kuulema piti olla silloin.

Ei harmainta aavistusta mikä tää kauppa oli, mut se oli taivas!!! Kallis taivas, ostin vain meikkisienen, mutta se oli vanhassa teatterissa ja se rakennus oli aivan ihana, etenkin toi teatterin sali, ja sovituskopit oli tuolla valkoisessa lavasteiden näköisessä jutussa. Kopit oli valaistu sellaisilla peileillä joiden ympärillä on valot, siis semmoset meikkipeilit kyl te tiiätte ja ovissa oli samennetut lasit, jolloin vastavaloon ovista näkyi ihmisten siluetit, mikä teki paikasta tosi nätin näkösen! Haluun muuttaa tonne~~ Harmi että oli niin kallista, alennus vaatteitakaan ei iljennyt ostaa.

Shoppailun välissä käytiin syömässä suloisessa ja rauhallisessa sushiravintolassa~ Otettiin yakinikua ja yakitoria, ja oli super hyvää. Jaettiin Lindan kanssa annoksemme, niin molemmat sai maistaa molempia~

Annoksissa siis muuta eroa ollut, kuin että toisessa oli kanaa ja toisessa lihaa. (kanahan ei ole liha eiks :___D)

Palailtiin laivaa aiemmin kuin oltiin ajateltu, mutta hyvin saatiin nukuttua sitten päiväunet ennen kuin laiva lähti Ruotsista. Harrastimme myös viereisten hyttien salakuuntelua, saatiin tarkka selvitys siitä kellä oli ripuli ja kellä muuten vaan paha olo. Puhuttiin paskaa, puhuttiin paskasta ja todettiin että siellä pohja hytti kerroksessa käytävällä haisi koko ajan paska. Erittäin asiallista meininkiä siis.

Laivan lähdettyä mentiin taas Taxfreehin ja käytiin ostamassa ruokaa, joka palattiin hyttiin syömään. Sieltä me lähdettiin karaokebaariin, jossa hengailtiin loppu ilta. Itse en hirveämmin karaoke paikoista välitä, joten lähdin Lindan kanssa pois aiemmin, kun Lindan korvia alkoi särkeä. Palattiin hyttiin, juteltiin keskenämme ja Lallan  ja sen äitin, joka oli meijän valvojana palattua kans hyttiin aika pian mentiin nukkumaan. Sinä yönä meno oli kuulema ollut villimpää kuin edellisenä, mutta meitä väsytti edellisen yön jäljiltä sen verran ettei edes pahemmin häiriinnytty.

Edustavuus on yliarvostettua
Emma, minä ja Linda

Sunnuntaina herättiin joskun puolen yheksän aikoihin ja käytiin ostamassa aamupalaa kahvilasta. Suunnattiin siitä taas sille 20 senttispelikoneelle ja tässä kohtaa päästään taas siihen miehistö setään, joka piti mua rappionuorena. Se päätti ilmaantua siihen ja häätää meidän pois, koska nehän on k18. Ei se mua haitannu, mut olin vähän katkera et ala ikästen annettiin riehua kaatokännissä sielä, mutta sit meille sanottiin siitä ettei saada tunkea rahojamme koneeseen, koska ollaan liian nuoria. Musta tässä ei nyt ihan kaikki kohtaa.

Ei siinä sitten kauaa mennyt että päästiin laivasta ja bussi matka takaisin Lahteen alkoi kuhan kaksi kadoksissa ollutta yksilöä saapui pari kymmentä minuuttia myöhässä bussille.
Fiilis oli vähän darra, vaikkei edes juotu. :__D Näytän kuulema ihan darraselta jos jätän meikkaamatta.

Oli ihan kivaa, mutten tiedä lähdenkö ensi vuonna abiristeilylle vai en, saa nähdä.

Mukaan reissulta tarttui vaatteita, ruokaa ja vähän jotain muutakin, laitan ne erilliseen postaukseen, johon tulee pari muutakin ostosta ja ettei tämä veny liian pitkäksi~~

Loppuun voisin vielä mainita että viime postauksessa kysyin mikä "avaimenperäni" mahtaa olla. Kuten arvelin, kukaan ei arvannut ja kyseessähän oli siis ihka aito käsikranaatin sokka~ Veli toi parolasta, siellä jossain niitä lojuu kuulema maastossa vaikka kuinka. ^^

Nähdään ostos postauksen merkeissä, heti kun yksi tilaamani juttu vielä saapuu, silloin näytän laivaostoksetkin~

Kirahvi kuittaa~~

1. Oi en ois kyllä osannu arvata että mikä se on ;0

Meillä o kakkosten risteily vasta joskus huhtikuussa :D vähä epäilyttää mitä siitä tulee, kun kuunteli millaset ryyppy bileet niillä oli ollu wanhojen matkalla tahkolla.

1. Ota korvatulpat mukaan, auttaa paljon ^^/ (t. niin pienet korvat ettei mitkään tulpat mene eikä pysy ja vitutti :'D)

2. Toi tosi ihanan näkönen kauppa on Urban Outfitters !! Se oli just se, josta valitin että lähin liike on Tukholmassa :__D

(Olen ronja)

1. Aaaa :___D noh ehkä on ihan hyvä et lähin liike on perseessä, sä vaan itkisit kuin kallista kaikki on, koska niinku muovipussin näkönen hame jollasen mä tekisin ite hienomman makso alennuksessaki ihan vitusti, lähtöhinta oli 70€