sunnuntai 20. elokuuta 2017

"Voitko kävellä tosi kännisesti ni kuvaan sua Youtubeen? C:" - Jack Sparrow Photoshoot


Moikka~



Yuhhuuu en olekaan kuollut, siltä kyllä vähän tuntuu mutta ei ei, ikävä kyllä olen vielä elävien kirjoissa. Mä en ees ala selittää, mä oon ollu vaan laiska ja unohtanu etten mä ikinä laittanu photari kuvei Desun cosseista vielä mihinkään. Noh nyt aattelin teille nää Jackin kuvat laittaa. ^^ 

Meil oli hauskaa kuvatessa ja sivullisilla tuntemottomilla myös, en oo ennen cossannu mitään näin tunnettua joten oli jännää, kun jokanen vastaan tulia tunnisti hahmon. Muutama tuli myös ottamaan kuvia. :_D Mutta itse asiaan, nauttikaa!~





























Will Turnerina toimi @Kurooniya ^^'' Kiitos sulle, olit mainio!


Yritän tälleen lyhyehköin selityksin viskellä tässä lähi aikoina myös muitten photarien kuvia, mutta koska mulla on ihan älytön määrä tekemistä kuukauden päästä olevien ylppäreiden takia, niin voi olla että venähtää jopa Lokakuuhun asti. Traconiin en juuri mainituista syistä myöskään ole tulossa, joten seuraavat cossiprojektitkin on tulossa vasta Frostiin. Alotettu kuitenkin on jo, joten syksyn aikana saattaa jotain wippejäkin tulla. 

Oon tässä kesällä tipahtanut erittäin kovaa Marvel kuoppaan ja sen seurauksena myös herättelin mun Tumblrin taas henkiin. Pääasiassa kyllä pelkkää Marvelia siellä, mutta saa seurata! Viskon sinne myös muualla julkaisematonta arttia (Marvel fanarttia pääasiassa yllätys yllätys) ja kenties cossi juttuja myös. Tästä linkistä pääsee, nimellä Spid3rboy löytyy myös~~

Tämän kummempia tänne ei kuulu, nähdään ensi postauksessa ja sitä ennen muualla somessa, koska kuten todettua, tämä blogi ei enää ole mikään aktivisuuden multihuipentuma, mutta kyllä tässä vielä henki pihisee. :_D














Kirahvi kuittaa~~ 



















5 kommenttia:

  1. IHAN MAHTAVIA KUVIA kuolin tolle purkki hiekkaa kuvalle oi xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jar of the dirt on kyl mun lempi proppeja ja se saiki eniten huomioo conis :__D

      Poista
  2. Eka Jar of Dirt kuva on paras. Repesin hieman. XD Paras proppi-idea!!
    Haluttais myös itse tehä PotC cossi joskus, hirvee hinku mutta yhtaikaa kuumottaa... :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuten edellä mainittua, Jar of dirt best :D vaikkakin käyttömukavuus ei ollu ehk huipussaan, paino ku synti, oli kädet vähän väsy ton kanniskelun jälkeen. Cossaa ihmeessä, muaki kuumotti, kuitenki vast mun toka "oikeeta" ihmistä esittävä cossi, siin ei piirrettyy hahmoo ja en oo mikää Johnny Depp kopio, mut ku heittäytyy hahmoon, ei ketään kiinnosta. ^^ 💦💦💦

      Poista
  3. Mahtavia kuvia! Hihittelin ääneen useampaan otteeseen - etenkin Jackin yritykselle small talkata kalpean piraatin kanssa X3 Purkki hiekkaa forever~! XD

    VastaaPoista