lauantai 28. kesäkuuta 2014

Black hand

Moii ^^

Mulla on nälkä...mutta keittiö on niin kaukana T__T ....hmmmm, ainakin muutamien metrien päässä C:

Tosiaan, vaihteeksi jotain ei cosplay aiheista :D 

Eilen (ja edelleen tänään) Lahdessa oli (ja on edelleen vielä tänä lauantaina 28.6.) Evankeliumi juhlat. Minä olin siellä ^^ 

Jovin Draamatiimi esiintyi siellä, ja ainakin itse olen ihan semi tyytyväinen siihen miten se meni. Joku kohtaus vissiinkin jäi jotenkin, mut se oli tosi lyhyt kohta, ja itse en siinä ollut, joten en tiedä mitä tapahtaui :D Lisäksi mustassa maalissa oli myös yhden päähenkilön naama, mikä ei ollut tarkoitus... Mutta sen sijaan tanssi ja kaksi kohtausta jotka tehtiin edellisenä päivänä, meni just nappiin ja musta se on aika hyvä saavutus ^^
Muuten vaan ensin näytti että ei tule yhtään mitään, koska siinä missä meijän piti esiintyä, oli jotain soittimia, jotka ei ollut siinä kenraalien aikana ja sitten siellä oli toooosi kylmä, koska se oli vaan sellain teltta pihalla, eli ei minkään laista lämmitystä, eikä mulla ollut todellakaan lämpimästi päällä :D

Esityksen ideana oli uskovan elämä. Päähenkilö (jota esitti kolme ihmistä vuorotellen :D) eli elämäänsä ja aina tehdessään syntiä siihen läntättiin mustaa maalia, ja rukoillessaan enkeli tuli ja "puhdisti" hänet. Sen takia siis minäkin olen edelleen mustassa maalissa, pitäisi mennä raastamaan loputkin kynsiharjalla irti C: 

Esityksen jälkeen porukkaa hajaantui kuka minnekki. Itse menin muutaman kanssa syömään ja Ane oli ihana ja makso mulle ruuat, koska ite en tajunnut ottaa lainkaan rahaa mukaan. (huijasin, oli mulla 2€, mutta sillä ei saanut mitään, itkuli) Sitten palattiin takaisin messukeskukseen ja mentiin lähinnä kattomaan Meganyyttäreiden valmisteluja. Päädyttiin Riikan kanssa puhumaan syvällisiä, hiljaiseen nurkkaan ja kattomaan sieltä kun muut sääti. 
Nyyttärit alko kaheltatoista (yöllä) ja eka aattelin että oon siellä loppuun saakka, eli puoli kolmeen, koska olisin saanut joltakin randomilta kyydin sillon himaan, mutta totesin olevani se verran väsy, että lähdin Johkun ja Riikan kanssa kävellen joskus kahdelta (?).  

Yllätyin suunnattomasti siitä, kuinka rauhallista Lahdessa on perjantai-lauantai yönä. O__O Olin ihan varma että koko keskusta on täynnä jotain örvelöitä, mutta näköjään ei. Miksi Lahtea sanotaan Suomen Chicagoksi....en ymmärrä :DD Yksi vähän hämmentävämpi tapaus kyllä tuli vastaan. Siinä oli kaksi tyyppi, ei mitenkään pahasti kännissä, mutta juoneita kumminkin. Jotain ne kyseli että, seurataanko me jalkapallon mm kisoja ja että eiks se joka puri sitä toista pelaajaa saanu meijän mielestä liian pienen tuomion siitä. Keskustelu muuttui hiukan kummallisemmaksi siinä vaiheessa, kun ne alkoi udella, mitä Johku tekis, jos ne puris sitä, mutta sitten ne siitä häipyivät ja jatkoimme matkaa naureskellen. :'D

Mutta muuten hyvä että ketään nähtiin missään .__. Se oli oikeesti hassua, mutta pidin siitä kovasti. En oo kai koskaan ollu niin myöhään yksin tai edes kenenkään kanssa ulkona...

Mutta siis oli tosi kivaa ^^ Musta on muutenkin hienoo et niin paljon uskovia ja vielä nuoria kerääntyy yhteen paikkaan, yhteisen Jumalan eteen ja et me saatiin viel esiintyy niille. *happyhappy* 

Nyt sitten olen ihan väsyväsy ja taidanpa jättää työt väliin tänään :DD tai no, saa nyt nähä, suattaapi olla että jotain teen, mutta en tiedä... Pitää toivoa että ens viikolla on hyvä sää ja voin tehä töitä joka päivä, koska ainakin 12 tuntia mulla on viel tältäki viikolta tekemättä....





Pahoittelen sekavaa selostusta ^^'

Panda kuittaa~~ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti